12:01 | جمعه 21 ارديبهشت 1403
Research Analysis Debriefing Day

برچسب:

همراه اول

همراه اول ٢.۵ برابر ایرانسل پوشش روستایی دارد
نماد برتر- طبق آخرین گزارش رگولاتوری، همراه اول ۴۴٩١٨ روستا را تحت پوشش خدمات شبکه درآورده که ٢.۵ برابر روستاهای تحت پوشش ایرانسل است.
پوشش اینترنت‌ همراه در روستاها چگونه است؟
نماد برتر- از مسوولیت‌های اپراتورهای همراه به‌خصوص در روزهای شیوع کرونا، نیاز ضروری دسترسی دانش‌آموزان و دانشجویان به سامانه‌های آموزش آنلاین و دسترسی به اینترنت پهن‌باند (3G، 4G و 5G)، به‌خصوص در مناطق غیرشهری و محروم است.
وضعیت ارتباطی دانش‌آموزان چگونه است؟
نماد برتر- با وجود عدم دسترسی تمامی دانش‌آموزان کشور به ارتباطی پایدار و باکیفیت و جا نماندن از تحصیل، امروز ۹۵ درصد مدارس و حدود ۹۰ درصد دانش‌آموزان کشور به شبکه ملی اطلاعات و اینترنت پرسرعت متصل شده‌اند.
خدمت جدید شرکت بورسی و اپراتور اول برای مشترکان تلفن همراه در دوران کرونا
نماد برتر- شرکت بورسی همراه اول با امکان جدید همراه‌یار را به مشترکان خدمات در محل ارائه می‌دهد تا دیگر نیازی به مراجعه انجام برخی امور مربوط به سیم‌کارت به دفاتر خدمات الکترونیک نباشد .
بیشترین میزان پوشش جمعیت روستایی و جاده‌ها در اختیار همراه اول
نماد برتر- طبق جدیدترین گزارش دوره‌ای سازمان تنظیم مقررات و ارتباطات رادیویی، اپراتور اول بیشترین میزان پوشش جمعیت روستایی و میزان پوشش جاده‌ها را در اختیار دارد.
کسب بیشترین مشترکان اینترنت پرسرعت موبایل توسط اپراتور اول
نماد برتر- گزارش کیفیت اینترنت در نیمه نخست سال حکایت از سهم بازار ۵۰ درصدی همراه اول در در بین تمامی اشتراکات اینترنت موبایل دارد.
اجرای مانور پایداری شبکه همراه اول در سطح نودهای اصلی شبکه
نماد برتر-اپراتور اول از برگزاری مانور پدافند غیرعامل با هدف تست تحمل و تاب‌آوری در سطح نودهای اصلی شبکه خبر داد.
افزایش ضریب نفوذ اینترنت موبایل با پرچم‌داری اپراتور اول در گروه تلفن همراه
نماد برتر- در نیمه نخست سال ضریب نفوذ اینترنت نسل سوم و چهارم در ایران به ۹۱.۰۷ درصد رسید و همراه اول با رشد ۵.۹۶ درصدی در این بازه زمانی پیشگام افزایش ضریب نفوذ اینترنت در ایران شده است.
رتبه‌بندی سه اپراتور تلفن همراه اعلام شد / "همراه" با بیشترین سهم در صدر
نماد برتر- طبق آخرین آمار سازمان تنظیم مقررات و ارتباطات رادیویی، بیشترین رشد سهم بازار اپراتورهای تلفن همراه تا پایان شهریور به نسبت خرداد با ۰.۱۸ درصد رشد متعلق به همراه اول است.
خدمات همزمان همراه اول به ۶۰ میلیون مشترک رکورد زد
نماد برتر- همراه اول از رکورد خدمات همزمان به ۶۰ میلیون مشترک با رشد ۲۵ درصدی نسبت به سال ۹۶ خبر داد.
همراه اول و فروشگاه‌ رفاه تفاهم نامه امضا کردند
نماد برتر- شرکت همراه اول به منظور هوشمندسازی و پیاده‌سازی نظام توزیع مبتنی بر اینترنت اشیاء با فروشگاه‌های زنجیره‌ ای رفاه تفاهم نامه همکاری امضا کرد.
اپراتورها تا پایان سال اجازه افزایش قیمت اینترنت را ندارند
نماد برتر- وزیر ارتباطات و فناوری اطلاعات گفت: قیمت بسته‌های اینترنتی تغییری نداشته است و ما اجازه افزایش قیمت را تا پایان سال جاری به اپراتورها نخواهیم داد.
مخابرات و همراه اول ۶٢ هزار و ٧۶۴ مدرسه را هوشمند کردند
نماد برتر- فاز نخست شبکه هوشمند مدارس با اتصال ۶٢ هزار و ٧۶۴ مدرسه شهری و روستایی توسط گروه مخابرات و همراه اول افتتاح شد.
جهرمی: شبکه ملی اطلاعات با اینترنت در تضاد نیست/ بسته رایگان دانشجویان بزودی عرضه می‌شود
نماد برتر- وزیر ارتباطات با بیان اینکه مسئله عمومی تحت عنوان اختلال در اینترنت وجود ندارد، گفت: شبکه در حال خدمت‌رسانی است و اختلال‌ها برطرف شده و مشکلی هم وجود ندارد.
اینترنت شاد رایگان است/توزیع سیمکارت منتفی شد، اینترنت امن می شود
نماد برتر- وزیر آموزش و پرورش درباره سرانجام رایگان شدن اینترنت شبکه شاد گفت: اینترنت شاد رایگان است و اگر کسی با مشکلی مواجه شده اعلام کند. با وزیر ارتباطات هم صحبت کردم و این کار از چند روز قبل انجام شده و استفاده از شاد رایگان است.